30 هزار نفر از نمايشگاه صنايع دستي کرمان ديدن کردند

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) «علي زاهديان»، سرپرست معاونت صنايع دستي اداره‌کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري استان کرمان افزود: نمايشگاه صنايع دستي و سوغات کرمان از اول فروردين‌ماه در قالب 70 غرفه در محل يخدان مويدي اين شهر، فعاليت خود را آغاز کرده است.

وي با اشاره به اين که نمايشگاه سوغات و صنايع دستي کرمان تا 13 فروردين‌ماه فعال خواهد بود، ادامه داد: در اين نمايشگاه 30 غرفه صنايع دستي ساير استان هاي کشور و 40 غرفه انواع صنايع دستي و محصولات بومي و محلي استان کرمان را عرضه مي‌کند.

زاهديان گفت: صنايع دستي و سوغات استان هاي مختلف از جمله گلستان، يزد، همدان، اردبيل، خراسان رضوي، قم، اصفهان، چهارمحال و بختياري، آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي در اين نمايشگاه عرضه شده است.

وي به راه اندازي 9 نمايشگاه و بازارچه صنايع دستي و سوغات در استان کرمان اشاره کرد و افزود: اين نمايشگاه و بازارچه‌ها در انار، کرمان، زرند، رفسنجان، شهربابک، جيرفت، بم، ماهان و راين راه‌اندازي شده است.

اين مقام مسوول در اداره‌کل ميراث فرهنگي استان کرمان اضافه کرد: 170 غرفه در اين نمايشگاه‌ها و بازارچه‌ها در استان کرمان برپا شده است.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391010514